پاورپوینت پودمان 6 ورژن قبل از 2013
 
حرفه و فن
 
 
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : نبی جنادله

پاورپوینت پودمان 6 ورژن قبل از 2013



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین چهرازی
ساعت23:29---11 ارديبهشت 1393
سلام اقای جنادله

میگم یه پیشنهاد از اون جایی که امتحان حرفه نوبت دوم داخلی است شما بیاید یه بخش هایی از سوال هایی که بهمون دادین جذف کنید .من اول راهنمایی که بودم معلم دینی اومد 4تا برگه سوال داد از کل کتاب گکفت سوالات از بین ایناست

انصافا خودتونو بذارید جای ما تو 1روز 350تا سوال رو میشه خوند؟؟؟؟با بعضی از اونایی که قبولشون دارین هم صحبت کردم همه همین رو میگن

ممنون
پاسخ:با سلام به محمد حسین عزیزم تو می دانی که من چقدر بچه ها را دوست دارم. اگر امکان داشت حتما این کار را می کردم .امتحان داخلی نیست. سوالات از اداره می آید. و فقط تصحیح توسط ما انجام می گیرد و ما هیچگونه اطلاعی از چگونگی آن ها نداریم. اگر من نمونه به شما بدهم و سوالی غیر از آن ها بیبید قطعا از من ناراحت خواهی شد. شما اگر برگه های کپی امتحانی و نمونه سوالات کپی شده را بخوانی به نظرم کفایت می کند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرفه و فن و آدرس herfehvafan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 866
بازدید کل : 27109
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 82
تعداد آنلاین : 1